Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Se det snöar, se det snöar , det va niu roligt hurra! Nu blir det vinter, nu blir det vinnter !:D

Kategori: Allmänt

Godkväll alla sötah ! ::D Just nu tänkte bara meddela att suomi on valkoinen maa ! ;). Hiihi juu det snöar. Men imorgon nr jag vaknar så ska jag storstädda mitt rum o gå lite igenom va jag behöv o va jag int behöv :D. JUu  kanske senare eventuelt vara med nån. :D Men juu,. Ska lite höra vem som kan :D, Sku kanske vara med ida ::D ♥. Men ska chatta kanske ennu en stund med Feelloo ♥ om jag inte kanske läser en bok ist för känner att ögonen hänger lite. Sjukt det känns som en Lördag ! :D. Men juu komihåg att kommentera denna länk http://emppusliv.blogg.se/2011/december /5122011.html om ni vill bli veckans blogg ! Men pyuus o kram godnatt bloggar mer imrgon Moix ♥







-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: