Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

2012. del 1

Kategori: Allmänt

Januari- Kan säga att mitt år börja fint, chattade halva natten med en fin typ, var i ekenäs , var super bra kompis med Julia, men nu har var kontakt fallit som är synd:(. Tyckte skrillex var bra, fann min kärlek till One direction, var i Åbo och shoppa, var mycket me mina kusiner på jullovet, vari typ sjukt kär, hängt mest med Linnea och Ida.. Men annors var Januari sjukt tråkig!
Februari- Var med Linnea i början av februari, 3 februari blev det att fara o se på balett med skolan, och då¨nhade vi ocå disco, då dansa jag för första gången tryckare till låten bed of roses. hängde rätt mycket med Linnea, tyckte Ulrik var sjukt bra, och hade en bra låt i melodifestivalen, kollade film med Ida, var forever alone på alla hjärtansdag, blev målad av abina , var på sportlovet hos mina kusiner, och se min första hockey match, ifk-jyp, var till caribia , mikael granlund fylld år <3och danny<3 
Mars-1mars, då fyllde gulle år, måste man beskriva de mer`? Han fyllde 18, så firade genom att äta kladdkaka!Kollat mycket på wild kids, varit med linnea!<3 oint s¨å mycke mer, o gudmor fyllde oxå! <3
April- Min kära syster fyllde. Va oxå då me linnea och så , va i ekenäs, fick nya bebisar (converse), var på mikko sipolas fest på torget! Hade oxå sår i läppen, var endag med bontte oxå!  Hade mitt första förhållande oxå, som dock tog bara 2 dagar!
 
Maj-Var med Fello,, boyfriend videon kom ut! Var på 5'bs disco! Var oxå med bontte och en kassa andra typer som nu går på femman o sexaan, var nåra dagar hos mina kusiner övernatt! SÄtt ishockey matcher! Var i åbo o shoppa! VAR PÅ EN UNDERBAR LÄGERSKOLA, MED UNDERBARASTE KLASSEN, 6B! <3 Hade namnsdag, var till lintsi, me båda sexorna och hängt med kompisa osv!
Juni- Fick sommarlov. första dagen söög, eftersom det regnade! hade 7,07 i medeltal, hängde mycket med lynn!  Hade även gäster från sverige, var till Karis, och Ekenäs. Var med Linnea. Kollade när spanien vann em , Linnea fyllde, spenderade halva midsommar med henne, och andra halvan hemma, Messi fyllde! <3 Fick hem believe albume! <3
  
ANDRA DELEN KOMMER IMORGON
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: