Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

omg lol.

Kategori: Allmänt

haha, vafan har människor för fel egentligen? :D haha, bara för att man var så jävla trött igår och inte orka vara me nån blev man kallad, idiot, feidare och feg.  Haha orka pårikit! Haha, jag kan bara säga att jag var så jävla trött att jag hadd stora ringar runt ögonen!
 Men jaa, du tycker det e säkert kul o kalla mig idiot, haha gör de, ja kan säga ja bryr mig inte ett piss om de-.-! Jag har andra så då kan du säkert lämna mig i fred, bra tack. 
 
 
 
Jo sorry  men ja blir bara så jävla störd, som kallar andra som idiot, feidare, feg osv.. Dom sku gärna kunna ta o växa upp! Men pusspuss påer underbaraste (och då menar jag verkligen dom som inte säger så om en!).
arkivbild
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: