Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

5.12.2011

Kategori: Allmänt

Hej alla sötaaah!♥ Hur har ni det !?♥ Jag har det okej, har trotsallt lite ont i halsen, men ska dricka varm svart vinbärssaft, så det kanske går om. Ju men somsakt idag har jag inte gjort så mycket vart hemma och försökt villa lite min hals.Och så var min syrra här faktist, men hon får för en stund sen till sin kompis.(= Ju. Imorgon kanske vara med nån om nån kan. =). Juu men tänkte faktiskt ha veckans blogg. (= Reglerna e enkla du behöv bara ha en blogg och kommentera detta inlägg ! Jag lottar ut vinnaren måndagen 12.12! 

Men tänkt fa o si på mr. bean och fortsätta att chatta på fb och msn!så hörs imorgon Moix! ♥





-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: