Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Please say that you miss me.

Kategori: Allmänt

Hej alla sötah! ♥ Hur har ni det i kväll? ♥ Jag haar det INTE bra.Har feber 37.4 Och tidigare idag hade jag 37.7.. Så kommer inte kunna fara till skolan imorgon.;(. Synd så hinner jag inte se Linnea före hon far till marocko:( ♥ Hon e en vecka borta ::'(.Gumman kommer sakna dej fett mkt ! ♥ O sen så just nu saknar jag alla mina kaverin och HAN ♥ ( men han hörs ju till mina kaverin).. Men men..:(. Juu. Idag har jag int gjort så mycke sitt på high school musical 2 och ba varit vid datorn. Trott att jag sku döö! :( ♥. Mne nu snart ska mamma laga plättar :*♥. Lite gladare ändå.Men just nu  ser jag på tv ::). Juuu men komihååg. Veckans blogg ::D ♥http://emppusliv.blogg.se/2011/december/5122011.html <- kommentera bara däär. Så ää du me ::D ♥. JUu vinnaren dras på måndag ! ::D ♥. Juu men orkint blogga mer kommer KANSKE ett inlägg senare :)). Jiuu men Moix♥






-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: