Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Glad självständighetsdag ! (=

Kategori: Allmänt

Hej alla sötah! ♥ Hur har ni det idag? Jag har det bra♥Har faktiskt inte ont i halsen ! :D Juu men idag vaknade jag 11 och sen så kom jag på datorn. Juu sen nu  för typ 20 min sen kom jag från duschen! ::D.Men jag skrev ju igår att jag skulle storstädda mitt rum! :D Men jag orkar inte nu eftersom ska senare vara med Linnea ♥ Vi ska någ säkert ha roligt som vanligt ;) ♥. Juu. Imorgon e det igen skola som vanligt!♥ Då får man juu se många underbara typer! :D ♥Men jag saknar just nu just HAN! ♥ Hihi ;)♥ Men joo Imorgon får jag si han ;;D ♥ Juu,men ska hörapå musa o lite fixa mig.Och så. :D ♥ Men ag bloggar senare ikväll ;) Glöm inte att kommentera detta inlägg om du vill bli veckans blogg ;). http://emppusliv.blogg.se/2011/december/5122011.html. Juu men blir senare ett inlägg ! Moix♥









-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: