Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Du tillhör mitt hjärta!♥

Kategori: Allmänt

Hej alla♥ Hur har ni det idag?Jag har det bra. Iaf. Så igår så vann Janica BB då. Och mikael kom till 2:a. Det va great det(Y). Juu. Men liksom det va int mennigen att fasna på datan. Det va menningen att fixa mig. Men joo timmarna i skolan är väll helt chill Finska,Matematik(då e jag i tandläkaren så kommer senare)Lunch,BiGe,Musik,Rella. O sen så sku jag fara med ronja till bibbos(Y). Joo. Men vet int rikit dagens planer. Kanske vara med nån. Om nån kan. Hihi. Men kom ihåg att ni kan ennu delta i Veckans blogg. Lottar först ut det i kväll. Och här e länken ni ska kommentera att ni e me! http://emppusliv.blogg.se/2011/december/5122011.html <-- så ni alla har ennu en chans att vara med. Imorgon kan det vara sent ;). Juu men ska nu börja fixa mig. Så bloggar senare. Kommer ennu en bild.

Juu bilden tagen på hösten av Ida♥ Men ska fara så Moix♥



-Emppu-



Kommentarer


Kommentera inlägget här: