Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

We don't need no wings to fly.

Kategori: Allmänt

Heeej ! Läget? 
Här e allt okej , förutom att min näsa rinner som en kran! Men ska fixa någo o äta o varmt te! :):) Och kolla det sista av x-factor USA! nåja, men har idag vart med Ida o Linda, vi hadd kul, vi va ti stalle o kolla på nä linda red. Helt fun det me. Imorgon slipper man först 4... :/ Nåja. Idag had vi orgientering o vi hitta alla jehu! :) :) nåjuu. Och har oxå hunnit sakna massor med typer !:) Och fattat att det är BARA 199 DAGAR KVAR, TILLS JAG SER DEN MEST UNDERBARASTE TYPEN ! Så man måste ju smått fira det med. Fast jag har flunssa! Men iallafall ska dra nu, pusssssss! <3
arkivbild. _:D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: