Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Under the mistletoe

Kategori: Allmänt

 Godmorgon! Läget? här e allt fint, ska snart dra till skolan! Ska oxå skriva ett matematikprov idag, vi får hoppas att det går bra, tvivlar något enormt! Imorgon skriver jag oxå ett finska prov! I alla fall idag ska vi o se på en teater som handlar om sex och alkohol o så ;p haha.
Men det finns inget som e bättre än att börja sin morgon med dethär: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
älskar verkligen att börja min morgon med detta ! <3 Han e så bäst. Tackvare detta så är jag superglad ! Pusss påer älsklingar vi ses senare idag ! <3
 
älskar honom så mkt ! <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: