Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Live while we're young.

Kategori: Allmänt

Tjaba tjena hallå! Hann inte blogga igår, men somsakt, stack på fotismatch, det blev oavgjort 1-1, och sen så får vi till idrottshuse och se på 99:ornas handbollsmatch o då joina bontte mig o jonna, pojkarna vann iallafall någo 20-14, och sen ble vi o si på  herrarnas hanttis match sen endå, och dom vann ngt 35-31, elä ngt sånt!:D helt nais söndag, med många matcher, men sånt är livet ! :D Idag var jag till frissan o toppade mitt hår tog bara bort 5 cm!:D . Sen kom jag hem åt och sen stack jag till Linda o där va vi ba o sen ståg vi vid ett stacket o så på när 01, 99 o 97 hadd träning, helt nice det me. sen cykla vi till Linda, o sen tbx till Lidl denhä gången, o sen till Linda, där tala vi någo random bara, ju så det va min dag 4 dagar kvar sen filmkväll med 7a o 7b o vänneleverna, naaas dt me pusss på er hanini! <3. Ska dra ose på DH! 
arkiv!:D jag ser grön ut.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: