Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I want you and your beautiful soul.

Kategori: Allmänt

Heeej ! Läget? Med mig är allt bra! 
Vad har ni gjort idag? 
Själv har jag haft hur mysit som helst med flickseen! Så ett stort tack till dom. Alltså mot kvällen så stack jag till Linda där Fello, Emmi, Ida o Linda var, först had vi s eller k. Sen så kollade vi på Niko, och sen måsta Ida fara så då blev det ba jag, emmi, fello och linda, så vi chilla en liten stund efter att Niko var slut. Sen får vi ut och hadd en mini stund kurragömma, sen gick vi ut o gå i skogen som va mysit och hemskt, till sist kom vi till en såndä paikka där man så lampor o så så det va jätte mysit, och mkt skratt o massor med tjejsnack, har vi haft ! Så tack till denna kväääällll alla tjejer! Måst göras om nångång! 
Imorgon blir det väll seriens sista fotbolls match, då vi ska heja herrarna till vinst, kameran åker med , men kommer dock att först ladda dom då, mamma gamla dator är färdit fixad!:) Men ni ska ha det bra, sorry långt inlägg! pussochkram!<3
 
bjuder på en bild, på min kusin. Han i grönt då!:)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: