Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

hihi.

Kategori: Allmänt

Nu har jag fått en sjuk ide! haha! Alltså efter som jag aldrig bloggar något ordentligt vettit så tkr jag ni ska kommentera något ni vill jag ska blogga om!Typ sånahär frågor.
-När blev du belieber ? 
-Favorit sport? 
-Berätta något nytt om dig. 
-Berätta om din klass ( ;) )
Det va 3 exempel. Ni fåår skriva så många ni vill, jag lovar att jag ska besvara alla! puss!
arkiv!:D

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    Nå int vet jag nu precis om dig o din vardag typ? <33

    Svar: jadetska ja! <3
    Emilia Sjöberg

    2012-10-30 | 15:38:17
    Bloggadress: http://fotiscecce.blogg.se
  • Ior säger:

    någo nytt om dig och din klass :D

    Svar: oke;)
    Emilia Sjöberg

    2012-10-30 | 18:31:31

Kommentera inlägget här: