Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

frågor.

Kategori: Allmänt

Är du kär? ja såklat.
Är du en sportfåne? neeej. 
Är du röksugen? ooh fy och fan. 
Är du rik?neeej xd
Är du fattig? jo 
Är du trött ?neej!
Är du shoppingsugen?jaaaa.
Är du ressugen?jup, KANADA<3
Är du irriterad?nejdå-
Är du ledsen?nej
Är du alkholsugen?nej.
Är du saknad av nån?tror inte det.
Smeknamn?emppu, nalle puh, gay? :D
Bästa åldern?ingen aninf.
Bästa tidningen?FRIDA
Hur sminkar du dig?om jag sminkar mig så är det bara mascara. :)
När stal du senast något? har aldrig gjort det.
Hur många timmar sov du inatt?8? :D
Hur många snälla känner du?jätte många.
Vad såg du senast på tv?oh gaad. kmr inte ihåg 
Vad har du på dig nu?t.shirta o mjukisar o yllesockor"!<3
Vilken musik har du lyssnat på idag?eric saade ! <3
Vad drack du senast?VAtten?
Pojkvän eller singel?pojkvän, men singel går ju lika bra oxå! :DDD
När sjöng du senast?idag.
Vad gör dig lycklig? mina vänner, han och musik,och ett namn jag brinner för JUSTIN DREW BIEBER
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?Läser elr textar med Ior ! <3
När sov du senaste brevid en tjej?för någon vecka sen:D
När sov du senast brevid en kille?förra veckan ? D;
Brukar du gå i sömnen?nej
Glasögon eller linser?linser.
Tre saker jag absolut inte kan göra? få dåligt i fykeprov, big no. SLuta lyssna på musik och att inte sluta älskar justin. kommer aldrig hända, punkt.
Bästa känslan? käär !
Värsta känslan?öööö.. vet itn
Favorit citat: never say never!
Chips eller popcorn?chips.
Kan man vara vän med sitt ex?ja. Men inte på samma sätt som förr:)
När var du senast till butiken?fredag
När var du senast till frissan?en månad sen
När var du senast i duschen? igår _:)
Rik och ful eller sjukt vacker och fattig? öö -.
Röker du?nej.
Snusar du?^nej
Dricker du?nej*
Fattar du dig på "puffa" på facebook?jaaa
Foto eller tavla?foto
Vår eller höst?höst faktiskt.
Flyga eller åka båt?idk
klackskor eller converse?converse "!<3
Mobil eller dator?mobil.
Finland eller Sverige? F-I-N-L-A-N-D.
Sommar eller vinter?BÅDA ! :D.
Bästa resa?sverige
Bästa år?2012. elr 2013. träffar gulle då! <3
Bästa fest?idk
Bästa vän? helt klar Ida och Linda som står närmast ! <3 Men sen har jag många bra kompisar <3 
Favorit smycke?nomination
Favorit klädesplagg? idk
Favorit smink?mascara.
Favorit parfym?someday ! <3
arkivbild
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: