Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

FÖR DOM.

Kategori: KÄNDISAR

Hej! Dettta inlägg är lite annorlunda, eftersom jag skulle vilja tacka Justin Bieber, som är min inspiration, som alltid bryr sig (fast han inte skulle veta vad som är på tok) som verkligen älskar sina fans, och tackvare han så har jag fått mer självförtroende. Tackvare han orkar jag varje dag framåt. Om jag är ledsen så sätter jag mig ner i mitt rum och lyssnar på hans låtar och då får jag genast mer krafter. Tackvare han har jag vågat tro på mina drömmar. Tackvare han orkar jag gå igenom allt som ha hänt, och ~JustinDrewBieber~ är ett namn som betyder kärlek. Det är min första och troligen sista kärlek. TACK FÖR ALLT DETTA NAMN BETYDER MEST I MITT LIV. <3
Tackvare alla kändisar har jag fått bättre självförtroende. TACK ! <3
loveu <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: