Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

1. Hur många relationer har du haft & hur är ditt nuvarande?

Kategori: Allmänt

Som alla kanske vet har jag bara haft ett seriöst förhållande under domhär 13 åren, medan vissa har haft redan över 5. Skäms inte över det eller något. Och just nu har jag inget förhållande. Men jag tycker man alltid ska börja med att vara kompisar, som sedan leder till bra kompisar sedan lite bättre och till sist till bästa kompisar.Och om man känner denna kille så bra att man vågar lita på den, så kan man ju alltid fråga om man kan bli något mer än vad bästa kompisar. Eller kanske bara säga rakt ut åt denhär killen att man tycker om den och vill gärna bli mer än vad bästa kompisar, kanske han skulle tycka lika. Dessutom i ett förhållande skall du våga lita på personen, kunna ha roligt med den och bara tala. Det är ett perfekt förhållande enligt mig, det krävs inte så mycket, bara en stark känsla för varanda, så blir det hur perfekt som helst !
Pymrn90qswq_large
weheartit bjuder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: