Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

BELIEBERS

Kategori: Läsarens tips

Asså jag ville bara göra detta inlägg för alla finska beliebers där ute. 
Asså jag har inte bara fatta hur många nya vänner jag har fått, och dessutom så är vi så lika. Vi alla gillar samma typ, vi alla har samma dröm, vårt största dröm är att träffa Justin. Förutom så alla vi vill bli One less lonely girl. Alla är verkligen förtjänt att bli det. Asså under hösten har jag blivit bekant med så många nya människor. Ångrar inte en sekund det. Dom här människorna är verkligen värda att känna. Om jag skulle vara rik skulle jag köpa åt varje beliebers en biljett. 
Alla dom här människorna är så underbara! Jag älskar dom. Dom är så gulliga och snälla. I loveyou all! <3
 
bilderna säger allt ! <3 så bäst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: