Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

You make me feel (;.

Kategori: Allmänt

Hejsan! Kom hem från mina kusiner för ungefär en halv timme sen ! hahah det var skit  kul där ! Börja me att när jag kom ditt så spela jag o leppä wii. hahaha, men det sluta me typ att leppä blev arg o typ satt/låg på mej o hacka mej. (misstolkning iknow (; ) men nångång for man ju misstolka. hahah. Sen for vi ut kom in  så på salkkarit o inget mer. typ. Vi starta typ kvart före 9. o jaa-.- Men nu ska jag gå o äta o sen sova så jag orkar med finska imorn ! HHAHAHA. men finska är ju bäst. när jag o bontte dör allti på dom timmarna ! <3 men nu ska jag gå före det ska jag seja en mennig jag o leppä tala...

JAG- hyi vittu tänkt du hoppa på mej o hack mej ?
LEPPÄ- jooooo nå kan jag ..

hahaha, men nu ska jag fara o sova godnatt hanin älskar er puss puss !<3

Jag o min fina fello<3 puss älskar dig<3


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: