Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

You are my angel.

Kategori: Allmänt

Hejsaan alla! Hur har ni det? Jag har det fint! Det är ju lördag idag , och idag så ska jag ba chilla. HIHI. Efter duschen blev det då butiken, idag så tänker jag dock fixa om mina naglar o så. Orkar inte haa rosa 24/7 haha. Jaa. Kolla till slut Date Movie. Som jag började kolla förra lördan kolla i nya avsnitet av wild kids och äta mat. Senare ikväll blir det melodifestivalen! TAGGAD! Ska laga en stor plansch där det står ULRIK! ÄR JAG GALEN? jaaaa. Hahha. Men nu ska jag se på date movie ! (;. Bloggar mer senare hanin ;P pusspuss !♥

MÅSTE SÄTTA DENHÄR EN GÅNG TILL! MEN SÖÖÖÖTAAST!♥




/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: