Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

When somone says 'I love you' ask - 'For how long?'

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Hur har ni de? Själv har jag det fint! Vakna vid 7. Steg upp och kom hit. Just nu sitter jag här o äter. Ska se så småningom börja fara till skolan! mmm. Idag så ska jag va med min fello<3 jeeii<3 fast att vi slutar först kvart före 3. Men anyway! :D<3 Nååja. Men fredagen kommer bli bäst!<3 Då ska jag me Linne och kanske Ida till eke<3 Vi ska typ äta där nånstans o ba vara. jihuu<3 Kommer bli bäst. Nåja men nu ska jag fortsätta o äta o fixa mej vi for höras mera senare!<3 pusspuss<3

naawws såå gullit!<33333


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: