Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

We work this out.

Kategori: Allmänt

Heejsan babes !<3 Hur har ni det idag då? Jag har deet helt braaa<3. Hur har er dag vart? Min dag har vart bra, men endå helt konstig... Hahah nåja skolan var helt okeij förutom att det hände en liten såndä bland juttu saak..(=. ahhah mer om det typ imon<3 (; hahah. Efter skolan for jag med Petra o köpa knarck muahahahaha asså godis då, men vår klass brukar kalla alla pastiler till knarck.. muahahb :p nåja. Sen kom jag hem åt o var på datorn. O sen så tala jag med ronja i telen om en sak som kommer aattt komma upp i bloggen kanske imorn<3.Nåja men ivarjefall nu så ska jag fara sov gott syns imoron pusspuss <3
<---henna sööt jag ful --->


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: