Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

We shout it shout it out.

Kategori: Allmänt

Hejsan alla ! Hur har ni det idag då? :) Själv har jag det fint! Just nu lyssnar jag på mina favorit pojkar ONE DIRECTION!<3 Ju. Skolan var chill idag !! Dock att den gick chill var ju att sin favorit kille var där.<3 pusselipuss <3 hihi. Sen for jag med Linne, Isse och Jonna till K-hallen. o hahah jag o linne hadd lite kiva där !<3 haha. o sen kom jag hem o hemma gjord jag inget. O nu e jag då på datorn ! hihi! Men vetni imoron e det jämnt 2 veckor tills jag har haft min blogg i ett år. Så då tänkte jag hitta på något skoj ! Nåja men nu ska jag dock seja grattis åt min fina vän som fyller år idag ! GRATTIS JONNA ! <3 hahha men nu typ en bild.
FAVORIT KILLARNA !<3


/EMPPU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: