Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

VÄRSTA SOMMARFEELIS HÄÄÄR !

Kategori: Allmänt

Heej ni! Hur har nii det? Jaaag har det supeer. HAHA skolan var chill spenderades 4,5h i idrottshuse o typ 1h i skolan hahah. Men som sakt det var innebändy turneringar i idrotthuset. Man fick se då småkusin o leppä (;. haha. Men joo somsakt killarna vann guld och tjejerna o vann brons. Bra kämpat hörni både tjejer o killar. hhahha. efter skolan kom jag hem sen for jag o mamma lite senare till stan. Jag köpte en deudorant och ett påskägg haha. Meen jo sen kom jag hem o chilla o såå. hahhaha (: Men nu så ska jag fara o kommer snart dock att berätta om sommarplanerna. hihi!

SOMMARFEELIS!♥



/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: