Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Use somebody.

Kategori: Allmänt

Hejsan alla bloggläsaren ! Hur mår ni? Själv mår jag fint. Min kväll var lyckad. Var med mina sötisar Linne och Ida <3 först var vi till k-hallen och sen for vi till r-kiosken o hyra en film där såg vi ena T.(;. Nåja vi hyrde filmen o sen cykla vi till ida. Men när vi kom till ida så såg vi att filmen vi hyrt var på blueray. Så vi måsta se filmen via Swefilmer.com. Vi kollade på filmen knight and day. Efter vi hade sitt på filmen så cyklade vi till r-kiosken igen och förde filmen, vi sade i kassan att dom hade gett fel film. Men enda vi fick var ett bonuskort, inte ens pengar kom tillbaka. Nåja. Men sen kom jag hem o for i duschen o så kollade jag på the voice of finland. O min favorit Mikko Sipola från ekenäs slapp vidare jee. Och han uppträde dock med kings lions Use somebody. Och han var grym. Nåja men nu ska jag bara snabbt slänga in en bild o sen ska jag kanske fara o spela kort med syster. Pusspuss uppdaterar mer imorgon! Älskar er hanin<3

aahh hetaste AUSTIN <3


//emppu

Kommentarer

  • Linnea säger:

    betalar du hellre än att får låna en film gratis från ärrän?? :D

    dom sa ju att me korte får man låna en gratis film.

    O de e ju bättre egentligen....

    Nåjo men whatever. Fin blogg,kram <3

    2012-03-17 | 06:29:41
    Bloggadress: http://nattstad.se/linneajosefin

Kommentera inlägget här: