Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

there is a light that never goes out

Kategori: Allmänt

Heejsan! Trodde ni att jag hade glömt er? Nää det har jag inte. Hihi. Hur mår ni? Själv lever jag en dag i taget... Elr jag mår väll helt okej. Vädret har varit trist idag och skolan annors oxå gott trögt, så har inte orkat med någo. Haft lite smått "brååk" idag. mm. Men ivarjefall! Efter skolan kom jag hem och chilla. Sen kom syster o dotter hit o hälsade på. Sen blev det till butiken med dem + pappa. Köpte chips o dipp tills kvällen! hihi. Imorgon blir det hemlagad pizza ! Naam! hhihi. Men nu ska jag gå o blanda dipparna för är hungrig. Nåja men före det ska jag dra på mig min mjuskis dräkt o ba chilla. hihi pusspuss bloggar mer senare !

thx justin!♥



/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: