Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

SOMMAR PLANEEEEEEEEEER!

Kategori: Allmänt

Heej igen sötisar ! Vet ni nu tänkte jag berätta om min sommar , har redan planerat allt färdigt. OOOH min sommar kommer bli bäst! Kommer spenderas myke med kusinerna i think!(;. nåja men sen när vi for sommarlov är jag hemma 1 vecka. Jag, mamma o pappa skulle väll åka till Estland till ett spa. O sen efter det så åker jag iväg till mina kusiner o tror jag e där 1 mån och 3 veckor. Sen åker jag hem och jag vetinte om vi typ skulle åka till sverige elr någo sen före sommaren är slut. O sen börjar ju högis. Hhah.. Men jag kommer mest nog sakna såna hä dagar som idag från lågis. Nåja men nu ska jag inte mera föklara här utan jag ska fara ! Ha det bäst syns imoron hanin pusspuss! glöm inte hangö äger (;.

sommmaaaaaaaaar! (;;♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: