Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

So baby don't worry, you're my only.

Kategori: Allmänt

Hej mina brudar och killar! Hur har ni det ? Jag har det fiiiint ! HAHA. Ursäkta att jag inte bloggade igår men orsaken var att jag inte orkade o så hade jag en random chatt med leppä, fello o jonas ! haha. Så på fb blinkade meddelande hela tiden! haha. Skolan var chill igår och efter skolan kom jag hem o åt o sen for jag till Karis. I karis så var vi hos mommo o moffa en stund o sen kom jag hem.hah. Idag var skolan helt chill nog för att jag inte skulle ha orka stiga upp. Nåja.  Men allt annat var vanligt förutom att vi hade jumppa med pojkarna. Vi hade militär övningar och lag kodboll o sen en och en kodboll. Det var faktiskt helt kul att ha gymppa med pojkarna. Fast man kan nog säga att man inte blir lika svetig med pojkarna än med va vi tjejer brukar ha. Nåja idag har jag ba chillat! Ska bara jag har skrivit detta inlägg så ska jag hoppa i duchen o fresha upp mej. Och efter duchen blir det att smörja in sig med bodylotion. O sen efter salkkarit blir det att välja kläder tills imon! hih. Nåja men nu ska jag seja hejdå och vi syns senare! pusspuss sötah!♥


!


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: