Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

SINKKU/SINGEL(;

Kategori: Allmänt

Jaa heej hanin<3 Då e man då sinkku<3 haah. Nåja men lika bra väll. hah. Okei men hur har ni det det? Jag har det bra. :)<3 Idag har jag vart i skolan o skolan var chill! Sen kom jag hem o kom linne o ida hit dom platta mitt hår o sminka mig sen for vi o köpa puder o sen så for vi til hangon pulla på en cokis o därifrån till k-hallen o sen till ida hos ida va vi på deras iPad och på datorn tala och spela o haft kul. O sen kom jag hem. O sen va det stor fight mellan Ifk-Jokerit. ahha mut ifk vie. ;). haha. nåja senså tala jag me linne o sen så bestämd jag mig att göra slut med tommy fö han va int väll den rätta. Nåja, o sen så ha jag nu messa me tommy o nu chattar jag med petra o emmim<3 o saknar teddie<3<-- kan e den rätta.. Nåja men ska börja fara. men imoron bloggar jag mkt mer<3 men godnatt sov gott<3 pusspuss hanin love you<3

Minnen♥

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: