Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

NU ÄR JAG FRÄSCH.

Kategori: Allmänt

Heej babes! Hur har ni det ikväll då? Jag har det fiint ! Tog en dusch som tog 30-40 min. Men det var värt det eftersom jag måsta reda ut mina tankar, och då är det faktiskt bäst att man tar o står i duschen o tänker. Tänkte på sommaren, på kärlek och mina kompisar. Älskar dem! Hihi.. Men när jag kom gfrån duschen så smörja jag in mig med bodylotion!hihi. Och så tittade jag på tv. Och har redan valt outfit tills imorgon. Inte världens finaste men duger mej!(:♥ hihi. Men jag ska inte typ mera tala någo. Ni ska sova gott så hör vi mer imorn! Ps. Imorn så börjar jag o blogga som vanligt igen. hih. Men nu ska ni sova gott. älskar er ! mina små sötisar ! pusspuss!♥


hahha, var ganska kul när typ alla flickor från vår klass börja rita typ någo sånt där på fingrarna!


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: