Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

missu.

Kategori: Allmänt

Hejsan alla sötnosar! Hur har ni det idag? Jag har det okej. Skoldagen idag var chill som vanligt. Efter skolan kom jag hem åt och sen hoppa jag på cykeln o for till Linnea. Asså omg kändes skönt när cykelbanan var nästan torr. Nåja hos Linnea tala vi och så. Sen gick vi till Linneas pappa. Hos linnes pappa så data vi o tala. Jag for hem lite efter 7. Sen for jag till ärrän o där köpt jag choklad, chips o mountain dew. Vadå fetto? ;oo. haha. nåjo. Men nu ska jag fortsätta o sakna Teddie<3. hah. Men jo. Bloggar nog senare. Puss puss ! ♥ cya soon! ;P♥

.


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: