Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Lycklig!

Kategori: Allmänt

Godmorgon mina finisar! Hur har ni det? Jag har det fan toppen! För vet ni varför (;. Nej det vet ni inte men ni for veta det nu! Vi ska kanske 2 veckor till Grekland i sommar. Alltså om vi åker så åker vi så att vi är borta 2 veckor i augusti. Alltså dom 2 första veckorna. Dock så har jag födelsdag den 10. och mamma den 3. Så det är då min present. Men vi måste först få veta om mamma är ledig då! Men vi hoppas! Om vi åker så åker vi till Rhodos eller någonstans i Kreta! OOHH längtar fett! Nåja men nu ska jag fortsätta att städda! pusspuss bloggar mer senare!♥

OOH! KRETA!♥

Rhodos! ps. har velat jätte länge till rhodos!! Så tror det blir rhodos!♥♥


/eemmppuu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: