Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Love you more than this.

Kategori: Allmänt

Hejsan mina sötaah<3 Hur har ni det ? Själv har jag deet bra<3. Idag har jag haft chill dag. Fixat mitt rum klart och det blev verkligen så som det skulle bli. Och så är jag lite sur på mig själv att jag inte såg theas messu tidigare annors skulle jag ha fari på pojkarnas match med henne.. :(.För då skulle jag ha fått se när en sööt typ spelar.<3 Nåja men en annan gång o vetni var i duschen vid 7 och efter det så lagade jag min vägg vid min säng helt f0llt av ONE DIRECTION<3 ahh<3 Lovar att det kommer bilder på mitt rum när vårt modem kommer i veckan för då for jag igen vara på min egen dator AAAH<3 Men vetni jag väntar till torsdagen den 5.4. Då ska jag till mina kusiner o det kommer bli bääst<3! Nåja men nu ska jag fråga om någon kan vara imorgon <3 O sen så ska jag läsa FRIDA o sen börja sov, pusspuss godnatt älskar er hanin<3 söta drömmar alla<3;)

2 arkivbilder , föatt blogg.se inte vill ladda upp mina bilder. Men nu ska jag fara pusspuss<3


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: