Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Lala whatever!

Kategori: Allmänt

Hejsan hanin! Hur har ni det idag då? Själv har jag det bra ! Skoldagen var helt okej, hade engelska föhör och vi fick ut de oxå idag fick 9 o va jätte nöjd eftersom jag inte hade öva och så hade vi matematik jag tyckte att det gick bra men vi får veta sen hur det gick när jag for ut provet. Jo. och så hade vi oxå volleyboll idag som e väldigt kul! Jo. Sen kom jag hem. O sen lite efter att jag kom hem så kom min systers dotter till oss. Så hela dagen har dom vart här. Nåja. Sen så har jag oxå sett på salkkarit idag och just nu så sitter jag o ser på simpsons. jeje. Och vet ni va jag längtar till (;. Nej det vet ni int ! TILL ATT FÅ BÖRJA ANVÄNDA CONVERSE IGEN! HAR SÅÅN FEELIS! nåja. men far nu. Bloggar mer imorgon! ;D!! Heeejdåd! sov gott !♥

AA JUSTE ! GRATTIS TILL DAGENS PRINS JUSTIN BIEBER SOM FYLLER 18 IDAG!♥

HAPPY B-DAY CUTIE !♥


HAPPY B-DAY ! LOVEU♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: