Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Kärleken är det största miraklet.

Kategori: Allmänt

Hejsan ! Hur har ni det idag då mina älsklingar? Själv har jag det fint lite huvudvärk , men det går bra. Skolan var chill, hahah dog ju ba lite till en typs "kauna juttun". HAHAHA. Men deet ha varit ganska så spökligt i skolan idag. Tänker inte tilläga något mer.. haha. Nåja, men jag ska snart då äta o sen till bibbos och sen typ börja åka upp till kusinerna ! JEE!<3 hhiihii.  dåå for jag se min söta kusiiin SIMON!<3 Nåja men nu ska jag visa en bild åt er , men jag sejjer ti lika hejdå, vi syns senare (=. <3 puss mina hanin <3

Fello o ida sötisarna o jag som håller i kameran ! ;)<3

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: