Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

It's friday.

Kategori: Allmänt

Hejsan alla sötnosar! Hur har ni det idag? Själv har jag det bra. HAHA. Idag så var skolan verkligen chill. Hann träffa gudmor o så före skolan. Och efter skolan cykla jag med min sötis till R-kiosken. O sen cykla jag hem och hemma så va jag bara . Idag ska jag då vara med Linne o Ida. Tror som sakt att vi INTE  kommer vara med T&T. Synd för det skulle jag ha villa men nej, for bli en annan gång isf. Nåja men just nu sitter jag o chattar random med Leppä o ska snart äta mat. Men bloggar mer senare, pusspuss hanin <3


fotad på forneldarna.


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: