Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I will be there for you.

Kategori: Allmänt

Hejsan hanin!<3 Hur har ni det?<3 Själv har jag det bra! Skolan var chill 2 vanliga timmar där ena var finska och andra matematik. Och sen efter maten for vår klass till Plagen (hangös typ kändaste strand). Och där chilla vi ba. Sen så blev det 2 timmar film och sen hem. O då har man lite öva på enkka prove. Tror det kommer gå helt okej. O så har jag vart i duschen<3. Men dethä ifk fölora idag. Ingen skillna fast dom skulle fara på sommarlov. Dom e endå alltid bäst. Och vissa kan ju vara stolt över sitt lag som ger allt och dessutom hörs till dom tredje bästa i tabellen. Duktiga är killarna ju. Men vetni, nu ska jag fara o äta o sen o sova sov gott hanin älskar er !<3 Pusspuss<3

haha, sant ! :DDDDDD


/Emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: