Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I LOVE YOU MORE THAN THIS WORLD.

Kategori: Allmänt

Hej hanin<3 Hur har ni det ? Jag har det bra. Håller på skrattar ihjäl mej åt min o leppäs chatt :Phahahaahhahaha oojooj leppä e lättlurad! :D HAHAH. Nåja men idag så var jag först med Thea och Janina<3 Först så va vi stenlejorna o hadd sika kiva, sen måsta Janina fara o sen så kom jag o Thea till oss o vi tala och hadd jätte kul. Sen for hon så sen öva jag på prov kollade mina program o vetni nu så e jag här ! <3 O chattar med Leppä o Sandra ! :D Jo men nu så ska jag börja fara. Jag uppdaterar imrn men före jag far så ska jag ta Dag 01.
En ny och en gammal bild på dej.

gamla.
ett år gammal

Nya.
Fotad förra månaden. :)


//emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: