Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I don't wanna hurt him anymore. I don't wanna take away his life.

Kategori: Allmänt

Hejsan alla ! Hur har ni det<3? Jah har det bra elr egentligen jätte bra ! <3 Vi hade då skola vanligt förutom att vi slutade en timme tidigare jihhuu. Men skolan gick chill o blev massa prat med sötisen<3 Efter skolan så for jag o min sötis till ärrän o köpa såndä pulver juttu<3 O sen så for jag hem o kom hit. O sen så ska jag typ nu öva på prov. O sen kolla nån film o typ se sen vad klockan är. =)<3  Skulle ha vara med Thea o Janina W. Men när mamma sa att jag inte fick vara med någon. :(. Nååja men uppdaterar mer i kväll! Pusspuss syns senare älskar eer <3 puss hanin<3


tagen på hösten.

Lite brun var man ju.<3 SOMMAR KOM! <3



/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: