Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I don't wanna be that cityboy.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Hur är det? Med mig är det fint. Det är entligen fredag, som alla ha vänta på! Hihi. Men jag vaknade vid 8. Steg upp och fixade mig. Just nu sitter jag här o äter morgonmål! Ska om en dryg halvtimme till skolan. Vi har dock bara chill timmar idag. Idag ska jag inte göra något extra chilla o se på the voice of finland! Och mamma skulle väll fixa något gott tills i kväll. Jeeje. O sen for man alltid hoppas att leppä loggar in på fb på kvällen för har mkt att fråga han! haha. Men nu ska jag fortsätta o äta upp mitt morgonmål! Vi syns senare pusspuss!♥






/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: