Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I can't let you go...

Kategori: Allmänt

Hejsan ! Ska be om ursäkt vf jag inte har blogga!<3 Nåja men hur har ni det? Själv har jag det bra! Vaknade kring 10. Och kom på datorn ladda ner musik och sen så åt vi , for till butiken. Och sen så for vi till eke. I eke blev det lite härjas, o lite hackas o knippas o vetni? För att nämlingen så är Leppä och Jontti kärringar! Nåja, men vi var på kalas hos min gudmor som fyller imorn. För vi slipper inte ditt imorn. Nåja sen så kom vi hem for ti butiken och köra lite. Sen laga jag min mattaläxa. Och åt o sen va jag ba på datorn. Åt just någo litet och nu ser jag på första twilight. Nåja imoron for jag träffa sötnosen igen! Taggad!<3 Nåja, men nu ska jag fara o sova... Så sov gott älskar er syns imon hanin! Bloggar kanske på morgonen! Annors efter skole ! Nåja men tutta gott! loveyou<3

!




/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: