Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Hell yeah!

Kategori: Allmänt

Hejsan haniin!<3 Hur har ni det? Jag har det bra!<3 Vaknade kring 9. Och när jag kollade ut genom fönstret var det vitt på marken, jag tänkte fuck this shit! Sen så kom jag på datorn var på datorn och sen så for jag med mamma och möta min syster o hennes flicka! Vi for till min systers flickas dagis! För att mamma ska efter min syster dotter senare! Nååja, sen om jag hem, och så på tv o sitter här!! Ska säket snart vara med Linne o Ida<3 O sen så ska vi o äta! Naam! Men jag uppdaterar mer senare ! Pusspuss höörs!<3

jiiiihhhhuuii!

ser efter om du någon gång kommer tillbaka..



/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: