Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

TIKI TIKI TING HÄR GLIDER KINGEN IN!(;

Kategori: Allmänt

Heej alla sötnosar ! Hur har ni det idag då? Jag har det supeeer! Hur har er dag vart? Min dag har vart chill har typ ba vart hemma kollat på film o sen en av mina favorit serie wild kids!♥ Nåja. Sen har jag oxå då ätit tortilla och kolla på melodifestivalen. hah. Just nu så chattar jag med leppä leppä liten (; o hör på musa. Elr egentligen tänkte jag se på sista serien av  wild kids som har kommit ut på internet. hah. Sen så har jag oxå blivi beroende av Liam Payne idag. Han e ba bäst !HAHA!♥ nåja men nu ska jag säga gonatt sov gott älsakr er allesammans!♥ pusspuss söta! ♥

ÄLSKAR DJ FAVORIT KILLEN LIAM !♥



/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: