Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

FREDAG!

Kategori: Allmänt

Hej! Idag är det då fredag ! Och jag mår fiint ! Ska då snart träffa petra vid k-hallen sen så  far vi till skolan! JU. Idag så ska jag vara me mina bästaste Linnea och Ida<3 O kanske teddie o tommy :)). Nåjo men vakna vid halv 8. Satt på tvn o kolla på tv. Oja. O så har jag fixat mig. Behöv ba ennu typ fixa mitt hår sen är jag klar ! Jeeee<3. Nåja men vi hörs senare pusspuss<3 hali <3 hejdåå<3

Min kusin Jonas på gunnarstrand på forneldarna! <3 SOMMAR AAAH!<3

Min kusin Simon<3 På forneldarna ! :D<3.  Och detdä gula kalla vi "elefant tampong" (; Kul hadd vi denna kväll! <3

Och en bild av brasan sen forneldarna ! :D<3 Nåja men vi ses senare<3


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: