Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

DU E BA BÄST !

Kategori: Allmänt

Heeejsan alla ! Va gör ni? Själv har jag sån feelis. HAHA. Sitter o chattar med kiva typpiin. Och så chattar jag med Linne, lite om va vi ska göra imorn (;<3 Det kommer bli så roligt.<3 TRO MEJ! :D Hahah, nåja min syster var här idag blev o spela smått alias, och så ha jag tänka halka tusen hundra gånger tackvare att mamma spraya någo skit på golvet.. haha. Nåja men sen så ha jag inte gjort nåt annat. Men nu så tänkt jag berätta lite om morgondagensplaner.  Ska då vara med Linnea<3 Och vi ska hitta på någo skoj. Och så ska vi kanske då vara med T&T om dom kan. Men vi for hoppas att dom kan fö då for man skratta ihjäl sig !<3 hahaha. Dom e så fun! <3 Ni kan inte fatta hur mkt jag väntar tills imoron! <3 hahhaha ;p SNÄLLA JAG BER ATT T&T KAN VARA IMORON! AHHAHA. nåja men nu ska jag sejja godnatt sov gott, kommer kanske bblogga imoron på morgonen om jag for gå in på mammas data för att min nätsticka har gått sönder så. Nåja men pusspuss sov gott vi syns imoron! <3 hejdåå<3 sov gott hanin älskar er ! <3pussssspusss<3

<3 tack linne sötis att du visa denhä ! <3 den e bääst <3



/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: