Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Don't let your dreams just be dreams.

Kategori: Allmänt

Hejsan mina gullungar ! Hur har ni det? Jag har det bra förutom att jag har kallt..  brrr. Hhaha. men tur så for man snart krypa ner i sängen o sova.. <3 Min säng e min pojkvän<3 Jag dejtar den varje natt ;)<3. puss <3 hahah ;ooo. seko? int alls hahah :P. Nåja men var i en fräsh dusch för en tid sen ;). det kändes bra. hahha. Fö i duschen står man alltid "typ dör" men nej det jag skulle sejja va att i duschen for man tänka tankar. o där for man vara IFRED punkt. MUHAHAHHA. men vetni, det här inlägge var inte sen så seriöst. har mest roligt. just nu har jag lust o springa o krama någon! <3 hahahaahahah. men ska snart äta o sen krypa ner i min varma säng, imorgon är det torsdag. snart freda då. O då ska man vara me Linne<3 pusspuss älskar dej hani<3 Nåja men nu en bild, o jag sejjer tillika godnatt älskar er. Mer uppdatering imoron<3

blir en arkivbild eftersom blogg.se inte vill att jag ska ladda upp nya bilder. fu. Men jag visar den bilden imorn som jag sku visa idag.. <3 men puss godnatt älskar er , syns imorn pusu<3

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: