Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Cause you make my heartbreak!

Kategori: Allmänt

Hejsan fina! Läget? Här är åtminstone allt fint! Har inte så värst mkt att sejja än att jag just nu ligger här på min lilla soffa i mitt rum o ser på viidakon tähtöset. Nåja. Men imoron är de ju fredag! Och jag for inte ha sov morgon för att jag har försittning! Nåja men tur så finns min telefon med musik i. + Så är man ju int endå ensam för att man har ett gäng andra med sig ! haha! Men fattar inte endå hur jag kunde lyckas få kvarsitning! Nåjaa. Men imorgon blir det bara chill! Ska äta något gott och bara chilla. Senare på kvällen blir det the voice of finland med mamma occh något saltitt gott!<3 Nåja men nu så ska jag si på viidakon tähtöset till slut o sen blir det sova! Nåja men vi syns imoron! pusspuss<3 bloggar kanske på moronen! Men pusspuss<3

naaam! choklad!<33333


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: