Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

But i don't care what they say, i'm in LOVE with you<3

Kategori: Allmänt

Hejsan hanin<3 Hur har ni det ?<3 Själv har jag det fint ! :D Skolan var faktiskt bra, var första gången ahha ! Nåja men efter skolan så for jag med Linne, Isse och Jonna till butiken, o där så man ju ibbe o emmim o mirre o romeo o john. Sen cykla jag hem tala me bontte i telen och ja. O sen så blev jag ihop med tommy<3. Nåja men sen öva jag på prov och så har jag spelat med syster oså imoron ska man vara me gulle fello<3 jaa. Men joo.  Just nu sitter jag o messar med Fello o så o lyssnar på musa o imorn har vi 2h enkka ! fhshskghiskh@! <-- det säger jag ba ! hah. Nåja men nu så ska jag fara för att har skit kallt o ska så småningom o sova för att har tidig väckning imorn! <3 Nåja men nu sejjer jag ba gonatt sov gott älskar er hanin pusspuss<3


O vetni jag e kingen ;) nånej skämta :D <3


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: