Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Ai Se Eu Te Pego.

Kategori: Allmänt

Hej alla söta ! Hur har ni det ? Själv har jag det fint!  Sorry att jag inte bloggade igår, men det är för att mitt nätverk på min dator funkar inte. :(. Men igår vid 6. Så for jag ut med petra vi stog vid skolan och tala i 1 och en halv timme. Vi var extremt snälla igår (;. Hahah. Sen kom jag hem o var fittig för att inte nätvärke funkade. Nåjaa. Men skolan var chill. Sen så for jag senare ut o gå med Linne. O vi tala om allt möjligt. Sen kom jag hem och duscha sen så kollade jag på mina program o nu är jag här.. Men bloggar via mammas data för att mitt jävla fittiga nätvärk int funkar !:/. Blir så stöörd ! Nåja men nu ska jag säga godnatt. Imoron blir det då kusinerna ! Hoppas leppä är däär (;. Dåå kan man sejja lite saker (;. Nåja men nuu godnatt sov gott älskar er HANIIIN!<3

BÄÄÄÄÄÄÄST<3!




//emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: