Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

1 vecka kvar!!!

Kategori: Allmänt

Hej ! Hur har ni det ? Själv har jag det sådäär är skit trött för vakna lite över 5. Jihhu. Ornot. Nåja. Skolan var helt bra förutom att den gick långsaaaaamt framåt ! :(. Nåja men sista timmen hadd vi gymppa! Nåja, sen så stog jag kanske i en 15 min o tala med fello o tommy o bontte o sen när jag for så fick jag en kram av tommy<3.mm. Sen kom jag hem och så på film o somna o vakna när pappa kom hem. Sen for vi till min farbro! Och sen kom jag hem o så åt jag just. O detdä jo. Ska snart i duschen. Jopp, men vetni det e jämt en vecka kvar så ha jag haft min blogg i ett år ! wihu<3. O nästa vecka händer mkt , måndag fyller världens bästa gudmor <3 Onsdagen har jag o tommy vari en vecka tsm<3 Torsdag har jag haft min blogg i ett år<3 Och på söndagen fyller världens bästa syster!<3 Jo haha. Och imoron ska man vara med bästaste Ida o Linnea<3 O kanske några andra till!<3 Nåja, men nu ska jag fara i duschen, bloggar kanske senare<3 cya soon<3
 


 Hey i just met you and this is crazy, call me maybe.


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: