Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

SORRY!

Kategori: Allmänt

Heejsan! läget med er? Med ig är allt bra! Som rubriken lyder, ursäkta att jag inte bloggade igår! Men orkade inte ! Men midsommaren spenderades halft med linne o halft med sis, sis's dotter, mamma o pappa! ju. O igår gjorde jag inget ba wa hemma o chilla osådär! idag var jag med celina, janika o lynn! o vi gjord int så mkt! men iaf ! IMORON blir det att städa o sånt gött!fö wi får gäster på tisdagg! jeeees! oja. Men nu så ska jag fortsätta o si på fotis ENGLAND-ITALIEN! ju! men ni ska ha det gött, så hörs wi !puss<3
only u can put a smile on my lips! ;)<3
 
/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: