Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Rakkaus on hyökyaalto

Kategori: Allmänt

Godmorgon finaaste! Hur har ni det? Själv har jag det fint, trots att vädret är mulet! Nåja, men igår var jag med finaste linnea, o vi hade det roligt, först köpt vi 2 redbull o lite att äta, o så for vi till stranden o bara chilla! :-D o tala lite! O senare på kvällen for vi till lejonparken, o där hade vi oxå roligt! jap! Så denna dag måst snart göras om igen! :-D! Jap, men just nu ser jag på Garfield 2 , men systers dotter! Sen så ska jag städa i mitt rum o senare ska jag va me lynn o kanske några andra ! Jap! Men nu ska jag gå! BYE! ni for gårdagens outfit här ! :D
var varmt så satt på mig shorts! puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: